sobota 21. októbra 2017

Rozhovor č. 14, maminka Karolína


1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov?
 Volám sa Karolína Borošová, mám 20 rokov a pochádzam z malého mestečka na východe Slovenska, Vranov nad Topľou. 

2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Študovala som vizáž a dermatológiu.


3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Mamou som sa stala pred rokom. Detičky milujem nakoľko mám aj 5 ročnú sestričku. Plánované to nebolo, mala som iba 19 rokov keď som otehotnela. 

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Už mesiac som PANI. Deň kedy sme si povedali naše spoločné najväčšie ÁNO bol naozaj rozprávkový. 

5.Máš teda jednu dcérku?
 Áno, mám jednu ročnú princeznú. 

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Všetok svoj čas venujem Emily. No medzi moje obľúbené činnosti vo voľnom čase patrí nakupovanie, výlety s rodinnou a pečenie. 

7.Pamätáš si na to, ako reagovala rodina na tvoje prvé tehotenstvo?

Začiatky boli ťažké vzhľadom na môj vek. Ale celá rodina sa tešila na príchod nášho bábätka.

Zaujímalo by ma, ako reagovalo tvoje okolie kamaráti/známi na to, že si otehotnela taká mladá?
Každá reakcia bola iná. No viac bolo tých pozitívnych ako negatívnych. Negatívne reakcie som si ani veľmi k srdcu nebrala. Dôležité pre mňa bolo, že sa na naše bábätko tešila rodina a priatelia. 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Bolo to nádherné obdobie v mojom živote. Všetko bolo ako pred otehotnením, len bruško som mala väčšie. :-)

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
 Náročné. Zo dňa na deň sa mi život otočil o 360 stupňov. Myslela som, že som pripravená ale veci sa vyvinuli inak. Emily mala vymenené deň s nocou. Celú noc bola hore a cez deň spinkala. Takto to išlo celé 3 mesiace. Našťastie som mala pri sebe rodinu, ktorá mi pomáhala, takže sme to zvládli.

Píšeš, že dcérka mala otočený deň s nocou. Ako sa vám neskôr podarilo upraviť jej režim?
Bolo to ťažké a chcelo to veľa trpezlivosti. Snažili sme sa Emily nechávať cez deň hore. Hrali sme sa s ňou, rozprávali, chodili po výletoch a na návštevy. Zo začiatku to bolo veľmi náročné ale postupom času Emily cez noc spinkala 3 aj 5 hodín, no už to bol pre nás pokrok. S manželom sme neskôr išli relaxovať do Tatier. Malú sme nechali povarovať babke a dedkovi, ktorí ju nadovšetko milujú. A práve mojej maminke sa za ten čas podarilo upraviť Emily režim.

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Určite ÁNO.

Plánujete časom aj druhé dieťatko?
Samozrejme, že áno. Ale to je otázka budúcnosti. Emily si vyžaduje veľa pozornosti, takže teraz sa naplno venujeme iba jej. No určite jej neskôr chceme dať sestričku alebo bračeka.

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Jediná nevýhoda je málo spánku.

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Byť mamou je najkrajší pocit na svete.






+2 zábavné otázky :-)


1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
rodinna, tvrdohlavosť 


2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
šibalstvo, smejko

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
rúž

2.tenisky alebo opätky?
tenisky 

3.pobyt na horách alebo pri mori?
hory



Ďakujem maminke za jej čas a odpovede. :-) 



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu? 
Neváhaj a napíš mi na mail (kristin.prettiness@gmail.com) : PREDMET: interview
                                                                                                       a ja ti obratom odošlem otázky :-) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...