štvrtok 26. januára 2017

Môj MAKE-UP sen


Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný. 
Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, nikdy ma nič nezaujalo natoľko, aby som si povedala "TOTO je moja vysnená práca".
Nie je to až taká dlhá doba, kedy som sa rozhodla, že skúsim robiť niečo, čo bolo od malička pre mňa prirodzené, čo ma vždy bavilo.

Byť vizážistka pre mňa znamená omnoho viac, než len nalíčiť. Je to spôsob, akým môžem jednoducho pomôcť ženám cítiť sa výnimočne, krajšie, sebavedomejšie, hoci každá sme krásna vo svojom vnútri a nie je nutné to s líčením preháňať. Make-up má svoje veľké čaro.





























Aby som dosiahla svoj cieľ na profesionálnej úrovni, chcela som absolvovať certifikovaný Make-up kurz. Kedže už v tom čase som sa stretávala so ženami, líčila ich, chcela som im ponúknuť viac.
Nechcela som byť "obchodníčkou", ktorá líči pre svoj prospech, predáva produkty, aby zarobila.
Ja som sa rozhodla robiť to pre radosť a nadšenie v tvárach svojich klientiek a to bez akéhokoľvek nútenia do kúpy produktov.

Zúčastnila som sa kurzu v Make-up Institute Prague, kde som sa niekoľko týždňov vzdelávala, učila nové veci, techniky, ktoré som si chcela osvojiť, otvorilo sa mi aj mnoho iných možností, ponúk a príležitostí presadiť sa. Dalo mi to veľmi veľa, nie len rekvalifikačný list. Často spomínam na to obdobie, ako som sa každé ráno vracala do inštitútu a učila sa veci, ktoré ma bavia a chcela som, aby ma sprevádzali, až dokedy len to bude možné. :-)


Často sa stretávam s tým, že ľudia majú líčenie zaškatuľkované ako niečo, čo nie je prirodzené.
Samozrejme, nalíčiť sa dá aj jemne a prirodzene.
To, že Make-up pridáva na veku je úplne normálne, samozrejmé a je to v poriadku, veď predsa nemôžeme čakať, že s farbičkami na tvári bude vyzerať každá žena o 10 rokov mladšie. :-)
Rovnako ako keď si nafarbíme vlasy, sú farby, ktoré pôsobia na určitom type ženy lichotivejšie a naopak.



 Líčenie so sebou prináša veľa možností a to ma na tom veľmi baví. To, ako sa každému typu oka, pier, tváre hodí niečo iné, je fascinujúce.
Rada ženám poradím, pomôžem, ako čo najlepšie zvýrazniť svoje lichotivé črty a ako naopak zakryť nedostatky. 

A viete čo je najlepšie?

Líčenie nikomu neuškodí, v tom zmysle, že vždy je možnosť odlíčiť sa.

Neviem si predstaviť byť kaderníčka. :-D

Len si predstavte, všetky tie produkty, paletky, rúže, všetko krásne, voňavé, ako keď otvoríte bonboniéru. Tie farby, trblietky, odtiene. Máte veľa možností miešať a vytvoriť si odtieň na mieru, jednoducho originál. :-)

Samozrejme treba zvoliť vhodné produkty, dermatologicky testované a vhodné pre vašu pleť, inak vám Make-up nijako neublíži. 

Ja to vnímam ako určitý druh umenia, pretože nie každý je v tom rovnako dobrý, avšak tréningom a praxou sa dá všetko vychytať.
Hlavne vás to musí baviť.



S týmto mojím nadšením sa snažím aj dnes ponúknuť ženám len to najlepšie, snažím sa komunikovať s klientkami o tom, ako si čo predstavujú a ako sa im to páči, pretože najdôležitejšie je to, aby sa ony cítili dobre, potom som spokojná aj ja. :-)

Preto nemajte predsudky, keď vidíte nalíčenú ženu, možno je len vášnivo zaľúbená do svojich šminiek, ako vy do pečenia tort, háčkovania alebo iných aktivít. A možno sa tak cíti lepšie.

Žiarivé pozdravy a trblietavé bozky posielam,
Kristin.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...