piatok 29. apríla 2016

essence All about ROSES!


Ako je to u mňa zvykom, vždy ma niečo v drogérii natoľko zláka, že neodolám a kúpim si.
Tentoraz ma veľmi zaujali očné tiene od Essence! 
Myslím, že určite stoja za zmienku.

:-)




Paletka je poskladaná z 8 odtieňov v ružovkastom tóne.
4 sú v bledších farbách, 4 vo výraznejších.

Niekde som čítala recenziu, konkrétne na túto paletku ale v iných zlatistých odtieňoch a veľmi ma zaujala, preto som sa rozhodla vyskúšať túto variantu.


Musím uznať. že na to, akú smiešnu sumu táto paletka stojí je výborne pigmentovaná a dá sa z nej vytvoriť naozaj krásne denné líčenie.



Tiene sa síce trochu prášia, čo vnímam ako nevýhodu ale za tú sumu sa to dá predýchať. :-)
S použitím podkladovej bázy pod očné tiene dosiahnete ešte lepší efekt a výdrž na viečkach.

Moje dnešné naozaj jemné denné líčenie touto paletkou.. :-)





Prajem krásny zvyšok dňa,
Kristin.


4 komentáre:

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...