nedeľa 4. septembra 2016

Ako na krásne a zdravé zuby?

Mať pekné a zdravé zuby je v dnešnej dobe cieľom každého človeka, ktorý sa o seba rád stará. Keďže zubné kazy so sebou prinášajú aj mnoho nepríjemností, rozhodla som sa spraviť článok o tom, ako by sa mal každý starať o ten svoj chrup. :-) 


Mám pre vás pár tipov, ako na to:


1. Zuby si umývajte najlepšie po každom jedle. Niekedy to však nie je možné, preto postačí minimálne 2-3 krát denne.

2. Dôležité je používať ústnu vodu, aspoň 1x denne, dobré je pred spaním.

3. Používajte vhodnú zubnú pastu. V drogérii nájdete širokú škálu zubných pást a je len na vás, akú si vyberiete. Najlepšie je používať takú, ktorá má priemernú hodnotu abrázie.

4. Kefku si vymieňajte raz za 7 týždňov, z hygienických dôvodov.

5. Pri čistení zubov tlačte na kefku veľmi jemne a systematicky si zuby čistite. 

6. Medzizubné priestory si raz denne vyčistite so zubnou niťou alebo špáradlom. 
Najlepšie je poradiť sa o ich používaní s vaším zubárom, aby nedošlo k poraneniu.

7. Ak obľubujete sladkosti, zuby si čistite najlepšie po ich konzumácii.

8. Dôležité je chodiť na pravidelné zubné prehliadky aspoň raz ročne, aby zubár dokázal včas spozorovať akékoľvek možné zmeny na vašom chrupe a mal možnosť ich čo najšetrnejšie a včas odstrániť. :-)

Môj tip na krásne biele zuby je kokosový olej. Nie je dôležitá značka. Nanesiete si na kefku po čistení zubov trochu kokosového oleja a ústa už potom nevyplachujte. :-)

Verím, že Vás môj článok oslovil a možno trochu zmeníte svoje návyky. Veď predsa čo je krajšie, než žiarivý úsmev? :-)

Krásny večer,
Kristin.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...