piatok 24. marca 2017

Odličovanie a starostlivosť o pleť


Priznám sa, dlho som túto rutinu starostlivosti o pleť brala na ľahkú váhu. Nikdy som nemala problémy so svojou pleťou a vždy som ju považovala za normálnu až zmiešanú, no nikdy som nemala extrémne vyrážky, i keď sem-tam sa našli nejaké čierne bodky.

Je pravda, že som sa síce odličovala, no vždy mi postačila napríklad micelárna voda, pretože som mala pocit, že mi šetrí čas a taktiež nemusím mať priveľa produktov. Mala som pocit, že je to praktickejšie. Avšak, nie všetko na pohľad jednoduchšie je aj skutočne vhodné a efektívne. Na tému "micelárne vody" nájdete na nete príspevky od rôznych autorov a takmer každý sa zhoduje v tom istom.
Aj ja som pocítila na vlastnej koži,  po niekoľkých mesiacoch, nie hneď na počkanie, že micelárna voda nie je to pravé. Táto spomínaná "micelárka" nie je určite vhodná na každodenné použitie, teda pokiaľ chcete dbať na kvalitnú starostlivosť. Upcháva póry a nevyčistí pleť dôkladne. Pokiaľ však idete niekde, kde nemáte prístup k vode (festivaly, stanovačky a pod.), môžete mať micelárku v zálohe. Veď ako sa hovorí, lepšie aspoň niečo, než vôbec nič, no a v tomto prípade to tak je, pretože najhoršie je, neodlíčiť sa vôbec!

Tento článok však nechcem venovať micelárnym vodám, ale celkovej starostlivosti o moju pleť, vrátane odličovania. :-)

Predom chcem upozorniť, že všetky produkty sú mnou zakúpené a vyskúšané, nie je to žiadna reklama.

Ako som už spomínala, nikdy som nemala veľký problém s pleťou, no v poslednej dobe sa mi na určitých miestach začala pleť veľmi vysušovať. A povedzme si pravdu, ani líčenie za takých okolností, kedy máte šupinky na tvári a dokonca aj pod make-upom nie je veľmi lichotivé.
Zistila som, že mi akosi nesedia niektoré prípravky na pleť, ktoré som pred tým bez problému používala, zvykla ma po nich tvár štípať a začervenala.

Preto som sa rozhodla vyskúšať produkty od značky Mixa, ktoré sú určené pre citlivú pleť.
Ďalej hydratačný krém a termálnu vodu od značky Avene a v neposlednom rade regeneračný balzám na pery.



Teraz pekne postupne...

1. V prvom bode si pleť navlhčím a prstami vmasírujem odličovacie mlieko s optimálnym rešpektom pre citlivú pleť od značky Mixa. Na obale je písane, že by sa mal použiť vatový tampón, no ten používam len v oblasti očí, inak mi je to praktickejšie prstami.
Pleť odličuje bez drhnutia, tým pádom je vhodný pre citlivú pleť, ktorá je náchylná k podráždeniu. Make-up doslova rozpustí. Pleť je čistá, upokojená, hydratovaná a pružná.


2. Ako druhý bod používam Mixa Jemný čistiaci penový gél na odstránenie nečistôt a upokojenie prejavov citlivej pleti so sklonmi k začervenaniu. Chráni citlivú pleť pred vysušením, pocitom napnutia a začervenaním. Je hypoalergénny- bez parabénov. Vaša pleť bude perfektne čistá, svieža a žiarivá.



3. Ako tretie používam termálnu vodu od značky Avene. Je rovnako vhodná na citlivú pleť, zanecháva príjemný pocit na pleti a v spojitosti s hydratačným krémom neupcháva póry. 
Je vo fľaštičke s rozprašovačom, takže ju jednoducho aplikujem na tvár a nechám trochu vsiaknuť.
Vhodná aj pokiaľ vám obyčajná voda tvár priveľmi vysušuje.


4. Ďalej ako som už spomínala nasleduje hydratačný krém rovnako značky Avene. Nanesiem ho na tvár po aplikovaní termálnej vody. Obsahuje antioxidanty, pleť dokonale hydratuje, neupcháva póry a je hypoalergenný. S SPF 20. 


5. V poslednom bode nesmiem zabudnúť aj na regeneráciu a výživu pier. Nedávno som dostala malú vzorku bylinnej mastičky Kosmin, určenú pre regeneráciu pier. Prináša úľavu od suchých a popraskaných pier. Pokiaľ ste náchylná na opary, táto mastička zlepšuje stav pokožky.
Stačí naozaj malé množstvo.


Tak to je v tomto článku všetko, o čo som sa s vami chcela podeliť, nakoľko pekná a zdravá pleť je ten najkrajší základ pre každé líčenie. :-)
Pokiaľ by vás zaujímali nejaké konkrétne veci alebo by ste na mňa mali otázky, neváhajte ma kontaktovať, či zanechajte komentár, rada vám odpoviem.

Prajem vám krásny deň,
Kristin.




3 komentáre:

  1. Termálne vody sú veľmi dobré, dajú sa použiť takmer na všetko. Teraz skúšam, či majú rovnaké účinky aj ružové vody. Inak ten krém od Avene je veľmi dobrý, hlavne v zime ho používam ako podklad pod make-up alebo aj samotný.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ja používam odlicovaciu kozmetiku od la roche posay rad effaclar, tiez su z termálnych prameňov, no používam aj micelarnu vodu od nich, ktoru ale potom zmyjem a este použijem aj antibakterialny gel od nich. Myslis ze škodí aj tak? Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, prepáč mi že odpisujem až tak neskoro. Pokial micelárnu vodu ešte umývaš, v tom prípade nemá žiadny zmysel si ňou ničiť pleť. :-) použi radšej klasické tonikum

      Odstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...