streda 16. marca 2016

Dva týždne testovania Linola Hand!




Pri príležitosti "koník_testuje" som mala tú možnosť testovať tento krém na ruky.
Firma Linola si ma vybrala, aby som ho vyskúšala a následne naň spravila recenziu.
:-)
Linola Hand je krém na každodennú starostlivosť o veľmi suchú, hrubú alebo popraskanú pokožku.







  • Podporuje prirodzenú regeneráciu ochrannej kožnej bariéry
  • Rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva lepivý film
  • Lipidy & glycerín znižujú pnutie pokožky
  • Glycerín zvyšuje obsah vlhkosti v pokožke
  • Vhodná aj na pokožku so sklonmi k ekzémom
  • Neobsahuje ureu, takže citlivú pokožku nedráždi
  • Rýchlo sa vstrebáva
  • Bez konzervantov, minerálnych olejov a silikónov


  • Krém je balený do 75 ml. 

    Linolu sme nosili všade so sebou. Neskúšala som ju len ja, ale zaujímal ma aj prvý dojem mojich kamarátok, keď som im krém naniesla na ruku.


    Musím priznať, že ma veľmi prekvapilo ako rýchlo sa krém vstrebe do pokožky a pritom neskutočne rýchlo pokožku hydratuje.
    Už po prvom nanesení som mala veľmi dobrý pocit na rukách, pokožka bola menej napnutá a hydratovaná.


    Linolu sme dostali krásne zabalenú aj s takýmto malým "náprstkom" :-)
    Ten je teraz obľúbený hlavne u mojej dcérky, ktorá stále oblizuje ten biely štítok. :-)))
    Bola som taká nedočkavá, že som nestihla odfotiť celé balenie ako prišlo, pretože som ho hneď musela rozbaliť.


    Modrý Linoláčik ale nie je jediný, čoho sa moja dcérka nechcela vzdať.
    Vždy keď som si išla nakrémovať ruky, čakala na moment, kedy mi môže tubu "potiahnuť" :-D


    Dokonca ani odfotiť Linolu sa mi nedalo nejakú dobu.
    :-)


    Linola nás sprevádzala všade. Ako som už spomínala, nosili sme ju všade so sebou. Na prechádzky, na kávičku... :-)
    Vždy keď som si na ňu spomenula, natrela som si ruky.




    Bola som veľmi zvedavá ako m bude Linola vyhovovať, nakoľko som už skúšala rozne krémy a ani jeden mi veľmi nepomohol. Mám veľmi citlivú a suchú kožičku aj v okolí nechtov.
    No a bola som veľmi milo prekvapená, že Linola Hand mi naozaj pomohla.
    Používala som ju pravidelne po dobu dvoch týždňov a musím povedať, že moje ruky sú podstatne jemnejšie, krajšie.

    Na záver sa dostávame k samotnej recenzii.
    Napíšem to jednoducho, aby to bolo prehľadné.

    VÝHODY:
    1. Krém sa rýchlo vstrebáva, nemáte mastné ruky
    2. Rýchlo hydratuje pokožku, už po prvom použití vidíte a cítite rozdiel
    3. neobsahuje žiadne konzervanty ani iné oleje či silikóny 

    NEVÝHODY:
    1. Krém nevonia

    Samozrejme asi každý si nájde možno aj nejakú nevýhodu, tak ako aj ja.
    Jedna jediná vec, ktorá mne osobne nie že vadí, ale chýba je to, že Linola vôbec nijako nevonia. :-( 
    Ja, čo mám rada pekné a príjemné voňe, nič výrazné, by som prijala aspoň trochu parfumácie. Milujem keď mi ešte dlhú dobu po nanesení nejakého krému voňajú ruky.

    Je pravda, že tento fakt môže niekomu naopak vyhovovať, pretože aj to je určitým spôsobom chémia, no mňa osobne táto vec veľmi mrzí, pretože inak by bola Linola Hand pre mňa bezkonkurenčná. :-)

    A dostávame sa k samotnému koncu.
    Budem veľmi rada ak Linola Hand vyskúšate a dáte mi vedieť ako pôsobila u vás. :-)
    Osobne si myslím, že ak máte problém so suchou, citlivou alebo ekzematickou pokožkou, tak to za pokus stojí.
    Krém by mal byť dostupný v každej lekárni.
    :-)

    Prajem pekný deň,
    Kristin.









    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára

    Môj MAKE-UP sen

    Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...