utorok 15. marca 2016

Jarné OUTFITY!



V spolupráci s Lolas Fashion Gallery som si pre vás pripravila inšpiráciu jarných outfitov. :-) 

Obliekla som sa do rôznych štýlov a farieb, tak mi určite dajte vedieť, ktorý je pre vás ten TOP. :-)

1. Ako prvý som zvolila outfit s dlhšou tylovou sukničkou v staro-ružovej farbe. Milujem takúto farbu! Náhrdelník s kvietkami v rôznych farbách celý outfit dopĺňa. V spojitosti s riflovou bundičkou, ktorá nie je veľmi dlhá je tento outfit presne podľa mojich predstáv.






2.  Ako druhý som zvolila outfit, ktorý má naozaj krásny kontrast farieb. Hovorí sa, že v jednoduchosti je krása. Jednoduchá biela sukňa, obyčajné žlté tričko a veľká kabelka s motívom.





3. V žltých tónoch ešte zostaneme. Táto koženná bundička je ako stvorená na túto sezónu! 


4. Jednoduchá biela mikinka so striebornými alebo zlatými mašličkami ma hneď oslovila.





5. Často nenosím takúto tyrkysovú  farbu ale tento top mi celkom sadol, čo poviete? :-)




6. Ako ďalšie som si obliekla svetlunko modrú kožennú bundičku.




7. V modrom tóne sa niesol aj ďalší outfit. Športová elegancia je skrátka TOP! :-))




8. Zlato-biela kombinácia.


9. A ako posledný outfit vám ukážem tento zato- béžový s veľkou kabelkou! :-)





Viac inšpirácií nájdete na Facebookovej stránke Lolas Fashion Gallery. :-)

Prajem príjemný deň, 
Kristin.





2 komentáre:

  1. krásny článok a pekné inšpirácie :) mne sa najviac páči 8 a 9 :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem moc, chystám sa častejšie prispievať aj takýmito inšpiráciami :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...