piatok 19. februára 2016

Rozhovor č. 4, maminka Karinka


1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
 Volám sa Karina, pochádzam z Nových Zámkov a mám 22 rokov.

2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Otehotnela som cca. trištvrte roka po maturite na Obchodnej Akadémii v Šuranoch, medzi tým som sa presťahovala do zahraničia kde som vtedy navštevovala jazykovú školu a učila sa nemčinu.

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Mala som 20 rokov keď sa malý narodil a bol plánovaný. 

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Mám vzťah s malého oteckom.

5.Koľko máš detičiek? 
Zatiaľ jedno.


6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Svoj volný čas ( chápem to ako čas bez malého, keďže som s ním zatiaľ stále doma) trávim najradšej s priateľom pri večeri alebo v kine a pod. 

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
No okolie bolo v šoku, keďže sme nikomu neprezradili že sa snažíme, moja mama sa so mnou dokonca pár dní nerozprávala :-D 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
 Moje tehotenstvo bolo, až na nevoľnosti v prvom trimestri,  krásne, kludne by som mohla byť tehotná v kuse, keby je po mojom, tak sa mi to páčilo :-D 

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Začiatky boli ťažké, asi ako u každej ženy, ja som mala navyše svoju rodinu, maminu 1000 km ďaleko, takže som akosi musela na všetko prísť sama, ako sa kúpe som si odkukala na videách na internete :-D plus som bola hneď 2 týždne po pôrode znova hospitalizovaná pre infekciu v krvi a vysoké horúčky, samozrejme aj spolu so synčekom, čo bolo veľmi vyčerpávajúce. 

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Áno.

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Mamičkovanie pre mňa nevýhody nemá, jasné že je to náročné, pri každej situácií musím zohľadňovať aj syna, nie len seba, nemôžem si robiť čo chcem a kedy chcem ale nevidím to ako nevýhodu, a výhoda? Veď čo je krajšie ako byť matka, dostávať toľkú lásku od človiečika ktorý ani nevie čo to láska znamená a predsa nás zbožňuje od prvého momentu.

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Aby sa nebáli,  dieťa je to najkrajšie v živote a ak po dieťatku naozaj túžia, aby nečakali na "ten správny moment" lebo to budú čakať do konca života, vždy bude niečo, nejaký malý dôvod "prečo by sme ešte mali troška počkať" vždy sa bude dať ešte viac našetriť, ešte troška viac zažiť, ešte troška viac postúpiť v zamestnaní, ešte toto a ešte hento. 




+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
Tvrdohlavá, starostlivá

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
Tvrdohlavý výmyselník :-D 

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
rúž

2.tenisky alebo opätky?
tenisky

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
pri mori






Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...