streda 17. februára 2016

Milované Bubbleology :-)

Bubbletea

Priznám sa, že medzi moje najväčšie závislosti, okrem nakupovania kozmetiky a detského oblečenia, patrí TENTO nápoj. 



Prvý krát som ho ochutnala, keď som bola na nákupoch v Prahe, v obchodnom centre Palladium.
Netušila som o čo ide, videla som len, že naň stoja neskutočné rady skoro samé deti, teenageri...Ale naozaj aj sem-tam nejaký dospelý. :-)
No a keďže ja som vtedy teenager bola (v podstate aj teraz som, aj keď sa tak necítim:-)), tak som ho musela vyskúšať. No a neskutočne ma očaril.

Ale o čo vlastne ide? 
Bubbletea je čaj. Môžte si vybrať, či chcete zelený čaj, alebo čierny.
Ďalej si môžte vybrať príchuť čaju, napríklad jahoda, hrozno, grep,...na výber je skutočne veľa príchutí a môžte si dokonca zmiešať aj dve príchute dokopy (myslím).
To ale nie je všetko! Bubbletea je najviac zaujímavý tým, že vám v ňom plávajú praskajúce guľôčky, želé (ktoré majú tiež na výber niekoľko príchutí) alebo tapioka (pravá prísada bubbletea). Pije sa cez takú hrubú slamku.
Samozrejme si môžte vybrať, či chcete malý alebo veľký, teplý alebo studený, ovocný alebo mliečny, s cukrom alebo bez cukru. Mne najviac vyhovuje ovocný, studený, keď je čo najmenej sladký.

Nepamätám si, akú príchuť som si zvolila pri mojej prvej ochutnávke, ale viem, že som v ten deň vypila asi ešte ďalšie tri. :-) Väčší problém som však mala dostať sa k toalete, nakoľko tento obchodný dom má snáď 6 alebo 7 poschodí. :-)

Prvý dojem bol skrátka famózny, ale nechutilo mi pridané želé. Teraz už si to bez hroznového želé neviem predstaviť. 
Moja najobľúbenejšia príchuť je ananás+uhorka s jahodovými praskajúcimi guľôčkami, hroznovým želé a tapiokou. Volá sa Endless Energy. Ako druhý mi najviac chutí čisto hroznová príchuť.

Môj manžel je už veľakrát zúfalý, že bez tohto čaju nevydržím skoro ani jeden deň. Vždy musím vyjednávať. :-D 
Už sa mi zbiehajú sliny.

No, každý má nejakú závislosť. Aká je tá vaša? :-) 

Krásnu dobrú noc prajem, 
Kristin. 

2 komentáre:

  1. Tak toto som teda ešte nikdy neskúšala. Možno to bude tým, že ja na čaje veľmi nie som a radšej kávičkujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj..buď ti to zachutí, alebo si povieš, že vobec nie :-)

      Odstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...