streda 17. februára 2016

Rozhovor č.1, s mamičkou Ivankou


1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Volám sa Ivana, pochádzam z Prievidze ale žijem 10 rokov v UK a mám na budúci týždeň 36 rokov.


2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Pracovala som v obchode s obkladmi , dlažbami a krbmi.

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Neplánovane tehotenstvo, síce sme spolu boli už rok. Mala som 21 rokov, keď som otehotnela.

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Som rozvedená a mám priateľa.

5.Koľko máš detičiek? 
Mam 1 syna.


6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Milujem čítať knihy a plávanie.

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Áno a veľmi dobre, haha.. horšie to už byť nemohlo. Poznámky ako "táka mlada? ???"

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
No, prvý trimester som strávila s hlavou v záchodovej mise. :-) A mesiac som si poležala v nemocnici, ale potom uuuuuplne perfektne. Energie kopec. Užila som si to. 

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
No, kedže som mala super tréning od detičiek kamarátok, tak úplne suprovo.. tak prirodzene a môj syn bol strašne dobručký. 

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Aj keď v mojom prípade to nebolo plánovane tehotenstvo, nemenila by som za nič na svete. 

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Ja nevidím žiadne nevýhody, mňa materstvo napĺňa. Otvorilo mi to úplne in pohlaď na život. 

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Aby sa nebáli, ono to všetko príde prirodzene a je to najúžasnejší pocit na svete. Deti sú dar.

+2 zábavné otázky :-)


1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
starostlivá a Crazy :-D 

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
zodpovedný a momentálne pubertiak :-D



+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. Rúž alebo lesk?
lesk 

2. Tenisky alebo opätky?
opätky 

3. Pobyt na horách alebo pri mori? 
more



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...