piatok 19. februára 2016

Najobľúbenejšie topánočky

Boty, botky, botičky...


Takže, toto sú naše/mojej dcérky najobľúbenejšie topánočky na túto sezónu.
Keďže už vyrástla skoro zo všetkých "papučkových" topánočiek, rozhodla som sa jej spraviť menšiu zásobu topánočiek a tenisiek s pevnou podrážkou, keďže už sa stavia na nožičky.



Nie je ich extra veľa, vybrala som len tie, ktoré skutočne rada kombinujem a ktoré si myslím, že sú najlepšie kombinovateľné s kúskami v jej šatníčku. 
Ako si môžte všimnúť, nežiaria práve farbami, sú to hlavne kúsky, ktoré by mali farebne ladiť s oblečením, ktoré jej bežne obliekam. :-) Sú to veľmi neutrálne farby.

Začneme od tenisiek. 
Ako prvé som vybrala čierne koženné GEOX topánočky/tenisky na suchý zips. Čierna je veľmi dobre kombinovateľná farba, aspoň teda pre mňa určite. Jednoducho sa obúvajú, za čo majú u mňa veľké PLUS.


                                                           Foto na mojej dcérke...


Ako druhé, tenisky NIKE. Pôvodne som chcela kúpiť čierno-ružovú variantu, ale bohužiaľ mali už len malé číslo. :-( No nevadí, aj tak som spokojná. Čo sa týka obúvania, rovnako super ako predošlé topánočky.


Foto na mojej dcérke...


Ďalšie, podľa mňa úplne perfektné pudrovo- ružové topánočky. Ružová skrátka musí byť! Milujem ružovú. :-) Čo sa týka obúvania je to už horšie. Vnútri je kožušinka, takže sa obúvajú veľmi ťažko, nehovoriac o tom, že si ich sama veľmi jednoducho vyzuje.
Fotku na dcérke v týchto botičkách momentálne nemám.


Tak a ideme na čižmičky.
Ako prvé vám ukážem tieto kožušinkové čižmičky z H&M. 
Majú veľmi príjemnú farbu, myslím si. V zadu je suchý zips, takže obujú sa jednoducho, ale občas sa stane, že jednu nejako stratí. :-) 


Foto na dcérke...


Ďalšie čižmičky, ktoré sú veľmi podarené. 
Zapínajú sa z boku na zips.


Rovnako bohužiaľ nemám fotku na dcérke. 

Ďalšie máme čižmičky s leopardím vzorom. :-) V zadu je pracka na suchý zips, obúvajú sa dobre.


Foto na dcérke...


A ako posledné, čižmičky, ktoré mala Ami obuté snáď len raz, ale to preto, že ich ešte nestihla ponosiť. :-)


Ták to je k tejto téme na dnes všetko. 

Koľko párov topánočiek (najobľúbenejších), ktoré vaše detičky nosia, máte doma? :-)
Ak by vás zaujímalo bližšie info ohľadom topánočiek (kde sme ich kúpili, atd. ..), neváhajte písať komentár, rada odpoviem. :-) 

Pekný deň,
Kristin.








2 komentáre:

  1. taká maličká a botníček má teda už ako veľká slečna! Krásne topánočky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...