nedeľa 21. februára 2016

BALEA kozmetická taštička

Od mojej mladšej sestričky som na Vianoce dostala túto milú kozmetickú taštičku z Dm drogérie, značky BALEA. 
Dostala som sa však k tomu až teraz, tak ma napadlo, že spravím taký malý prieskum toho, čo je v nej, nakoľko ma to veľmi očarilo. :-)

Na prvý pohľad na mňa taštička pôsobila veľmi milo, takým teenagerským vzhľadom. Sú na nej nápisy ako "I love shopping." "Fashion." alebo "Lets go for a ride."  :-) Dá sa do nej schovať všeličo možné.



Taštička obsahuje:
1. Trblietavý sprchovací gél Shining Berry s malinovou vôňou, 250 ml

Trblietky sú veľmi jemnučké, takže pokožka je tak príjemne rozžiarená, svieža.
Vôňa je skutočne nádherná. Ak ovoniate tento gél ešte v tube, môže sa zdať, že je veľmi sladká, ale po nanesení na pokožku je naozaj veľmi príjemná.


2. Balzám na pery Perlglanz, 4,8g

Tento balzám nie len, že má príjemnú sladkú vôňu, ale aj veľmi peknú farbu, takú do perleťovo- ružova. Krásne hydratuje pery.



3. Čistiace vlhčené utierky s vitamínom E, mliečnymi proteínmi a jemnou grepovou vôňou, 25 ks

Z týchto vlhčených obrúskov mám najväčšiu radosť. 
Sú vhodné pre všetky typy pleti a odstránia aj vodeodolný make-up!
Ja som doteraz vôbec neobľubovala takéto vlhčené utierky na odličovanie, používala som micelárnu vodu, ktorú som naniesla na tampón, alebo čistiaci gél 3v1, ale tieto sú naozaj úžasné a odlíčenie nimi je naozaj hračka. A tá krááásna vôňa...


Ja jednoducho milujem všetko, čo krásne vonia. :-) 

Aj vy už ste vyskúšali nejaký z týchto produktov? 

Pekný zvyšok dňa,
Kristin.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...