štvrtok 25. februára 2016

Sleek MakeUP i-Divine AU NATUREL paleta očných tieňov

Dnes mi prišiel balíček zo stránky http://www.krasotika.sk/ . 
Netušila som, čo mi príde, ale vedela som, že to bude niečo TOP, pretože ich stránku a celkovo veci úplne zbožňujem.

Poslali mi túto úžasnú paletku očných tieňov od Sleek-u.
Bola som neskutočne šťastná, pretože som si túto paletku už aj chcela zaobstarať.
Mám najradšej takéto neutrálne farby a myslím si, že táto paletka ma dokonale vystihuje. :-)



V paletke sa nachádza 12 tieňov v krásnych neutrálnych farbách.
Tiene majú maslovú konzistenciu, neprášia sa a sú známe svojou výbornou pigmentáciou, čo musím potvrdiť, pretože sú naozaj dobre pigmentované, aj tie svetlejšie odtiene.
S touto paletkou si naozaj môžte vytvoriť líčenie, ktoré vás očarí.
Tiene veľmi dlho vydržia, až do odlíčenia.

Táto paletka je vhodná na tzv. nahé (prirodzené) líčenie, ale aj výraznejšie dymové líčenie.
Každý odtieň obsahuje častice sľudy, ktoré vaše oči rozjasnia.


Balenie obsahuje zrkadielko a obojstranný aplikátor na očné tiene.

Na aplikáciu očných tieňov môžte použiť aplikátor, ktorý sa nachádza v balení, štetce na očné tiene alebo jednoducho brušká prstov. 
Ja odporúčam štetec, ale aplikátorom tiež viete dosiahnuť pekný výsledný efekt.

Farby, ktoré sú v odtieňoch béžovej, šedej, hnedej a čiernej môžte kombinovať ako sa vám zažiada, podľa toho, aký efekt chcete dosiahnuť. 

Jedna nevýhoda, ktorú vidím na tejto paletke je to, že jej obal je na povrchu čierny, matný, takže sa vám veľmi rýchlo zašpiní. Ak si chcete obal zachovať čistý, musíte s ním pracovať s čistými rukami, ale to by som ako veľkú nevýhodu nebrala. 

Takto vyzerá paletka a odtiene reálne, samozrejme, že svetlo trochu skresľuje. :-)





Takže

VÝHODY: 
1.výborná pigmentácia
2.balenie obsahuje dosť veľké zrkadielko a aplikátor
3. krásne neutrálne farby, vhodné na viac typov líčení
4. neprášia sa

NEVÝHODY: 
1.obal paletky je čiernej farby, matný a je na ňom hneď vidieť, ak sa zašpiní

V každom prípade, paletku vrelo odporúčam. Môžte si ju objednať tu:

Ak by ste chceli vidieť detailnejšie odtiene, alebo líčenie s nimi, tak mi zanechajte komentár, alebo ma kontaktujte. :-) 

Krásny večer,
Kristin.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...