streda 24. februára 2016

SEPHORA mono očné tiene


Aj keď je pravda, že mám radšej paletky očných tieňov, nie mono tiene, tak tieto som naozaj chcela. Sú to dve z mojich obľúbených farieb. Šedá a ružová. 
 No a možno časom si zaobstarám magnetickú kazetku, kam ich všetky poukladám. :-) 



Sú schované v plastovom obale s priesvitným vrchnáčikom a nápisom SEPHORA.

Takmer vôbec sa neprášia, nezaliezajú do záhybov oka a sú výborne pigmentované, čo veľmi oceňujem. 

Na výber bolo z veľa farieb, no u mňa jasne viedli tieto dve. :-)
Navyše bola akcia 1+1 za výhodnejšiu cenu.

Na očiach naozaj veľmi dlho vydržia, až do odlíčenia a veľmi dobre sa s nimi pracuje.


Moje líčenie s nimi:



Ak by ste mali záujem o postup celého môjho líčenia, aké produkty som zvolila, neváhajte ma kontaktovať alebo napísať komentár.:-)

Krásny deň,
Kristin.




2 komentáre:

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...