štvrtok 18. februára 2016

Rozhovor č. 3, Renátka.



1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Volám sa Renáta, mam 25 rokov a som z Bratislavy.

2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Pracovala som v zdravotníckej firme zameranej na ortopedické pomôcky. 

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Mamou som sa stala ako 23 ročná a teraz ako 25 ročná som už dvojnásobnou mamou. Obidve detičky boli neplánovane :-D

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Mam vzťah, ale nie sme manželia.

5.Koľko máš detičiek? 
Mam 2 deti.

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Volný čas nemám :-D a keď mám, tak spím, alebo si vyfarbujem anti-stresové omaľovánky.


7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
 Všetci boli veľmi prekvapení, ale najviac v šoku som bola ja! 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Prvé tehotenstvo mi bolo 5 mesiacov zle, kríže ma boleli na umretie a 7 mesiacov som bola nepríjemná ako had, chudák môj chlap... Potom sa narodil syn a báli sme sa oňho, čo bude, kedže sa narodil v 30tt.
 Druhé teho- dcéra, bolo super ani som nevedela že som tehotná až posledný mesiac už bol hardcore,  vysoké teplá boli vonku, nedalo sa spať a malá kopala ako Xena :-D

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Začiatky boli veľmi tažké, kedže syn bol 1 mesiac v nemocke v inkubátore. Odsávala a nosila som mu mliečko, chodila som za nim každý deň a bolo to veľmi náročné na psychiku. Keď ho pustili domov mal niečo cez dve kg, také drobátko a prve tri mesiace boli hrozné, lebo mal reflux aj koliky, stále plakal a ja ako čerstvá mamča som nevedela čo mám robiť. V noci každú 1,5 h jedol.. Masaker... A teraz pri dcére ? Lážo-plážo, ona je od malička šípková Ruženka- zlatá , hovorím,  že ona je za odmenu.

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Na tuto otázku sa ťažko odpovedá. Podla mňa osud to tak zariadil a je to tak, ako to je. 

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Výhody ? Mam dve krásne, úžasné deti. Nevýhoda možno ten spánok, ale ved kým umriem ešte sa naspím ajajaaaj...

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Pre mamičky- kojenie je v hlave a neskáčte k dieťaťu len čo zamrnčí.

+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
Som tvrdohlavá a prísna.

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
 Nerozhodný Sasko a tulkavá Damicka.

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
rúž

2.tenisky alebo opätky?
tenisky

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
pri mori


Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...