streda 17. februára 2016

BAYLIS & HARDING sada telovej kozmetiky


Túto sadu som dostala ako svadobný dar, iba pre mňa, v môj svadobný deň, od mojej kamarátky.
Vtedy som ešte netušila, akú budem mať radosť, po otvorení a vyskúšaní, čo ukrýva. 
V prvom momente ma napadlo, že je to taká krásna krabička, ktorá ukrýva niečo jedlé, sladké. Zdanie klame. :-)


 Táto limitovaná edícia, má nádhernú vôňu. Rebarbora a vanilkový krém.


Zaujíma Vás, čo sa skrýva vnútri? :-)



Nedočkavo som otvorila krabičku, ktorá mi perfektne poslúži aj na iné poklady, čo do nej môžem skryť.


Sada obsahuje:


1. LUXURY shower creme - tento sprchový gél/krém, nie len, že krásne vonia, ale je veľmi jemný k pokožke. 


2. Indulgent moisturising body lotion- ďalej hydratačné telové mliečko, ktoré má veľmi hustú konzistenciu, naozaj výborne vonia a dobre sa rozotiera.


3. Balancing body wash- telový gélik, ktorý je vo veľmi peknej tube, ako krém. 


4. Body butter- voňavé masielko na telo, hydratuje, chráni pokožku a vôňa vydrží naozaj dlho. 



5. Bath soak crystals- soľ do kúpela, krásne vyhladí a zjemní pokožku. 


Musím povedať, že táto sada predčila moje očakávania.
Po aplikovaní všetkých prípravkov počas kúpeľa, som sa naozaj cítila veľmi dobre, sviežo. Vôňu som cítila ešte veľmi dlho a pokožku mám stále dobre vyživenú, aj keď mám problém so suchými miestami na tele.

Už ste vyskúšali nejaký prípravok od tejto značky? :-) 

Krásny zvyšok dňa,
Kristin. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...