sobota 20. februára 2016

Rozhovor č.5, maminka Kristínka

1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Volám sa Kristína, odkiaľ som, to je trocha komplikovanejšie, narodila som sa v Čadci, potom sme do mojich 14 rokov bývali v Bratislave a potom sme sa presťahovali do Kysuckého Nového Mesta, kde som bývala ešte cca 7 rokov :-) A mám 25 rokov.

2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Vyštudovala som Hotelovú akadémiu v Čadci.

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Danielka sa narodila, keď som mala 22 rokov a áno, bola plánovaná, snažili sme sa zhruba tri mesiace.

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Som vydatá :-)

5.Koľko máš detičiek? 
Pred mesiacom a pol sa nám narodila druhá dcéra, takže mám 2 deti :-) 


6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Keď deti spia, tak najradšej trávim čas na internete, špeciálne koník, píšem si na fb s kamarátkami alebo aj rodinou, veľmi rada čítam knihy, počúvam hudbu, chodievam na prechádzky alebo do detských kútikov, výlety, k rodine a s manželom trávime večer najradšej tak, že pozeráme všelijaké seriály :-) 

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Nooo moje okolie ako rodina a kamošky sa tešilo, teda ako kto, keďže sme mali dosť bojové podmienky, nevedeli sme, kde budeme bývať a tiež sme nemali moc peňazí, tak podaktorí členovia rodiny najprv boli zhrození, ale všetko sa vyriešilo nakoniec... A pamätám si ešte, že veľa ľudí si myslelo, že sa berieme preto, lebo som neplánovane otehotnela, že proste MUSÍME :-) Haha, keby len vedeli, že sme neplánovali toto druhé tehotenstvo :-D 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Prvé tehotenstvo som prežívala veľmi intenzívne, veľmi som sa na malú tešila, zo všetkého som bola šťastná, kopančeky, hmýrenie sa, iba som sa naozaj hrozne moc bála pôrodu, to som plakávala pravidelne, že to nezvládnem :-D Druhé tehotenstvo som prežívala úplne opačne, stále nejaké problémy, pohotovosť veľakrát (aj keď nikdy to nebolo vôbec nič), nevedela som sa dočkať, až porodím, ale keďže som pre zmenu išla cisárskym rezom, tak som sa bála tiež...

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Začiatky môjho mamičkovania? Streeeees :-D Nikomu som ju nechcela dať, bola som do nej úplne zaľúbená, nikto s ňou nesmel byť bezo mňa, keď zaplakala, už som pri nej bola a utišovala ju, nejedla som, do sprchy som chodila iba keď spala, aj keď mi ju mal kto postrážiť... Bolo to krásne, ale trošku som to preháňala :-) Teraz pri druhej už nemám toľko stresu a nervozity v sebe, našťastie.

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Keby som mohla vrátiť čas, tak by som sa rozhodla rovnako, len možno o pár rokov neskôr :-) 

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Výhody: nie som nikdy sama, ani na toalete pomaly už :-D Deti ma napĺňajú, cítim sa s nimi kompletná, nikdy sa nenudím, teraz ešte radšej chodievam všelikde na výlety, lebo to už nemá zmysel iba pre mňa, ale aj pre ne, teda zatiaľ skôr pre staršiu, ale veľmi sa teším, keď má ona z niečoho radosť, život je proste s nimi zaujímavejší, krajší ale aj oveľa náročnejší, čím sa dostávame k nevýhodám: málo času pre seba a partnera, nemôžete ísť do kina, nikam si proste vyraziť (kým sú malé a nedajú sa nikomu dať postrážiť) a pre mňa je najväčšia nevýhoda: NERVY :-D Staršie papuľnaté deti dávajú teda riadne zabrať alebo keď musíte miminko nosiť niekoľko hodín na rukách, lebo iba na nich pokojne spí a keď ho položíte, je v momente hore a začne hneď plakať a keďže nechcete, aby zobudilo staršieho súrodenca, tak ho vezmete znova na ruky, aj keď Vás bolí už úplne všetko :-) Ale aj tak to stojí za toto všetko a uvedomíte si to aj vtedy, keď sa na Vás to krásne malé miminko usmeje a povie Vám niečo ako A, B alebo G alebo keď staršie dieťa príde a objíme Vás a dá Vám pusinku, prípadne s ním len tak sedíte a pozeráte rozprávky, pričom sa o Vás opiera a objímate sa... Tieto a mnohé ďalšie veci vysoko prevyšujú všetky "nevýhody" materstva.

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Budúcim mamičkám, ktoré plánujú dieťa by som odkázala, nebuďte unáhlené, užite si najprv bezstarostný život s priateľom, chodievajte kam sa dá, pracujte, zabezpečte si bývanie, finančnú rezervu a potom,keď budete mať všetkého dosť, tak smelo do toho :-) Zrazu pocítite, že deti sú presne to, čo Vám dovtedy chýbalo...

13.Napíš, čo najzaujímavejšie/najzvláštnejšie sa ti stalo, či už počas tehotenstva, alebo na materskej?
Čo najzaujímavejšie alebo najzvláštnejšie sa mi stalo? Pri deťoch som sa dokázala zmeniť, mám už iné hodnoty ako predtým, niekedy mám pocit, že pri nich dokážem aj nemožné. Pre mňa je toto najzaujímavejšie, lebo o sebe by som nikdy nebola povedala, že raz budem úplne iný človek, než som bola a zrazu pre mňa budú najdôležitejšie úplne iné veci ako dovtedy.

+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA.
Toto som sa opýtala môjho muža a vraj cieľavedomá a tvrdohlavá :-D 

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti.
Prvé slovo, ktoré charakterizuje moje deti je: MOJE :-D a druhé DETI. Viac výstižné to asi ani nemôže byť :-D 

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
lesk

2.tenisky alebo opätky?
opätky

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
pri mori


Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...