sobota 13. februára 2016

Náš šatníček: Nové kúsky 2/2016

Náš šatníček: Nové kúsky!

Milujem módu a zo všetkého najradšej obliekam moju princeznú. Moja mamina žije v Prahe. Dlhé roky sme tam žili, no ona sa tam po rokoch na Slovensku vrátila spať. No a ako správna mamina a babka vie, čo mi spraví najväčšiu radosť. 
Veľmi ma teší, keď mi niečo donesie, pretože mamina má vždy dokonalé šťastie nájsť niečo špeciálne, výnimočné alebo posledný kus. No a ešte k tomu veľakrát za skvelú cenu. :-) 
Podelím sa s vami o to, čo mi najbližšie doniesla z veľkomesta.




Ako prvé, pletenú čiapočku značky NEXT

Milujem ružovú, najmä na mojej dcérke a táto čiapočka je dokonale jednoduchá a pritom štýlová. 


Legínky a tričko F&F

Nemusí byť všetko ružové, všakže :-)
Tričko spolu aj s legínkami sa mi veľmi páči. Potlač je výrazná ale pritom jednoduchá. 


-na fotke to vyzerá, že majú inú farbu, no v skutočnosti je to úplne rovnaké. 


ZARA červené tepláky: 

Ako som už spomínala, mamina vie, čo priniesť. Tieto tepláčiky našla v oddelení pre "BABY BOYS", čiže pre chlapcov. Nevadí, veď červená je krásna farba. :-)


CHARANGA dievčenské legínky: 

Tieto legíny pripomínajú rifle. Sú jednoduché, dajú sa pekne kombinovať.


Mikina F&F

Krásna kvietkovaná mikinka, úplne ma očarila. :-)


Kabátik značky NEXT:

Tak za tento kabátik som šťastná úplne najviac. Leopardí vzor a ešte k tomu aj pekná farba.


Ružové zateplené topánočky NEXT

Tieto tenisky sú jednoducho podarené. Krásna (moja obľúbená farba) púdrovo -ružová.


Čižmičky NEXT:

Elegantné šedé čižmičky, dokonalo sa hodia ku kabátiku. :-)




Tak to by bolo snáď všetko, čo tentokrát mamina doniesla pre Ami z Prahy. Jednoznačne sa tam lepšie nakupuje, ako tu na Slovensku. 

Majte krásny zvyšok dňa, 
Kristin.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...