nedeľa 21. februára 2016

Maminkovo: Čo mám v prebalovacej taške?

alebo skôr kabelke? 

             Rozhodla som sa, že napíšem článok, ktorý možno pomôže budúcim mamičkám, alebo mamičkám, ktoré zatiaľ nemajú predstavu, čo všetko treba mať vždy po ruke. :-) Tu je pár základných vecí.





Ku kočíku nosím tašku a kabelku v jednom od značky Skip Hop.
Milujem túto tašku, pretože je veľká, priestranná, má veľa kapsičiek a všetko do nej zmestím. 
Nevýhoda je, že niekedy dlho hľadám, kým nájdem čo potrebujem. :-))
Ako vidíte na obrázku, z kabelky sa dá vytiahnuť taška, ktorú si môžte zavesiť jednoducho cez plece, bez toho, aby ste museli odopínať celú kabelku od kočíka.
K taške je aj prebalovacia podložka.



Toto všetko nosím v taške ja:

Veci pre bábätko: 

1. Plienky - to je samozrejmá vec, ktorá určite nesmie chýbať. :-)

2. Vlhčené obrúsky, alebo iné utierky, ktorými jednoducho utriete vašemu dieťatku to, čo treba.

3. Krém na zapareniny ..

4. Prebalovacia podložka, na ktorú položíte dieťatko.

5. Látková plienka - ak kojíte na verejnosti, môžte ňou prikryť seba aj dieťatko, alebo len tak na utretie...

6. Náhradné oblečenie - podľa ročného obdobia, cez leto stačí nejaké body, cez zimu nosím vždy body s dlhým rukávom, pančušky a legínky...

7. Lyžička - ak vaše dieťatko papá kašičky, zíde sa vám.

8. Fľaška - ja nosím vždy v zálohe jednu fľašku, kedže nekojím, nosím aj dojčenskú vodu a umelé mliečko v dávkovači, prípadne podbradník...(tieto veci, ako fľašu s dojčenskou vodou nosím v spodnej časti kočíka, v košíku)

9. Hrkálka alebo iné hračky, s ktorými viete dieťatko zabaviť. 

10. Sáčok na mokré veci - je to super vec, pokiaľ má vaše dieťatko nehodu a vy nemáte kam odložiť mokré veci..

11. Dezinfekčný sprej - ak vám spadne na zem hračka, cumlík, alebo hocičo iné a nemáte po ruke vodu, odstráni 99,9% baktérií, je bez farbív, aromat a chutí ako voda, takže je pre dieťatko neškodný... nájdete ho aj v drogérii alebo v obchode s detskými vecami ..

12. Ako posledné pre mňa dôležité je náhradný cumlík, keďže moja dcérka radšej zaspáva s ním.

Záleží aj od toho, aké veľké je vaše dieťatko, pretože nie všetko z tohto zoznamu potrebuje už staršie dieťa. Ale u mňa sú tieto veci zatiaľ aktuálne, keďže moja dcérka má 8 mesiacov.

Veci pre mamičku: 

Každá mamička vie, čo je pre ňu nevyhnutnosť. Ja nosím okrem tejto veľkej tašky ešte aj svoju malú kabelku, kde mám všetko pre mňa potrebné.
Ale vo veľkej taške ku kočíku nosím krém na ruky, balzám na pery a papierové vreckovky. :-)

Samozrejme, že tento môj zoznam sú veci, ktoré sú nevyhnutné pre mňa. Každá mamička si najlepšie sama určí čo sa jej zíde a naopak, čo je zbytočnosť. Po čase si vytvoríte svoj vlastný zoznam, ktorý bude obsahovať vaša príručná taška. Možno sa vám zdá môj zoznam príliš dlhý alebo zbytočný, možno naopak vám tam niečo chýba. 



Čo okrem týchto vecí nosíte v taške vy? :-) 

Prajem krásny večer,
 Kristin.



2 komentáre:

  1. no takmer všetko som kedysi nosila aj ja na prechádzky s kočíkom. No kedže sa nám nikdy doteraz nestalo, že by sa malý vonku pokakal a ja by som ho musela prebalovat, tak som to zrušila a asi od jeho pol roka nenosím už žiadnu prebalovaciu tašku. On totiž vonku aj tak vždy iba spí a keď sa zobudí, tak to sme už väčšinou na ceste domov, alebo doma.
    Samozrejme, že ked ideme niekam inam ako len na prechádzku, tak beriem plienky, náhradné oblečenie, krém...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si beriem pre istotu toto všetko a všade, človek nikdy nevie..pár krát sa nám stalo, že sa pokakala tak, že to mala skoro až za ušami :-) vtedy ale pomohla jedine rýchla sprcha a aj to až doma :-) ale ako prvá pomoc radšej vždy so sebou..

      Odstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...