štvrtok 25. februára 2016

Tip: Ako na gélovú očnú linku?


Mnoho krát som sa stretla s tým, že sa ma žienky pýtali ako si robím očnú linku. Pre mňa je linka základ každého môjho líčenia. Niekedy si ju urobím dlhšiu, inokedy kratšiu, alebo tenšiu či hrubšiu. 
Záleží to hlavne na tom, aký dojem chcete vzbudiť. 
Priznám sa, ja si linku dokážem spraviť takmer jedným ťahom, pretože už v tom mám ako-takú prax, ale pre vás som pripravila jednoduchý návod ako najjednoduchšie ju nakresliť. :-)




Sú samozrejme rôzne spôsoby, ako na to. Na internete nájdete návody od výmyslu sveta. Rovnako tak sú rôzne typy liniek, gélové, tekuté, penové, alebo si linku môžete nakresliť ceruzkou na oči.
Ja som dlho používala tekutú očnú linku, avšak s gélovou sa omnoho lepšie pracuje, pretože tak rýchlo ako tekutá nezaschne. 

Dnes použijem vodeodolnú gélovú očnú linku ASTOR gel perfect stay, ktorá je bežne dostupná v drogérii.


Je fajn, že sa k nej nachádza aj malý štetček, ktorým si môžte linku nakresliť.


Avšak na samotnú linku je určite lepšie použiť skosený štetec.


Môj osvedčený návod, ako na to:

1. Je naozaj dôležité, aby ste sa na seba pozerali v zrkadle rovno, pretože jedine tak uvidíte, kde začať a kde skončiť.
Ak sa bojíte spraviť prvý ťah, môžete použiť bielu ceruzku na oči a naznačiť si, kadiaľ linka pôjde. 
Linka by mala začínať tam, kde končia vaše riasy a smerovať ku koncu obočia.


2. Keď máme prvú čiarku hotovú, pokračujeme ďalej.


3. Ako ďalší bod si potiahnete linku od kútika oka, smerom von. Nemusíte sa báť, pretože gélová očná linka neschne príliš rýchlo, takže pomocou navlhčenej tyčinky do ucha sa dá všetko napraviť. :-)


4. Vyfarbíme.


5. A ako posledný bod, dokončíme linku tak, aby sme boli spokojné s jej hrúbkou a celkovým tvarom. :-) 

Vualaaa: 
Linka je hotová.


Verím, že vám môj návod aspoň trochu pomohol. Ak sa rozhodnete vyskúšať túto techniku, tak budem rada, ak mi zanecháte komentár. :-)

Ak by ste si priali vidieť iné tipy a triky, čo sa týka líčenia, kontaktujte ma, alebo komentujte.

Prajem krásny deň,
 Kristin.















2 komentáre:

  1. Velmi pekna linka... a mas velmi pekny blog..som rada ze som na ne natrafila.. ja momentalne pouzivam ocnu linku tekutu a potom pretriem este ciernym tienom.. z gelovych mi najviac sedi od maybelline..ta je fakt ze skvela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa ti páči :-) ja som dlllho používala tekutú, až nedávno som vyskúšala túto a som spokojna :-)

      Odstrániť

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...