utorok 23. februára 2016

NEXT baby, naše nové "teplákovky"


Mám veľmi rada značku NEXT, vždy žasnem keď si prezerám ich webovú stránku a v obchode ani nehovorím. Opäť som neodolala a zaobstarala Amélii tieto rozkošné tričká s tepláčikmi. Vyhliadla som si tieto vecičky na nete a keďže tu v meste nemáme obchod next, mamina mi ich poslala z Prahy, kde už neboli v obchode ani v ponuke, takže sme trochu dlhšie čakali, kým ich stiahnu z e-shopu. :-) 

Bolo to "2 pack", čiže dva kusy spolu ...

Tepláčiky sú pudlového strihu, takže v rozkroku trochu voľnejšie.




                                     Tričká sú klasické, nie veľmi hrubé a s rozkošnými nápismi. :-)


Veľmi sa mi páči táto kombinácia farieb. Moje obľúbené.

Ja si predstavujem, že to budem kombinovať takto:



Hoci na oboch teplákoch aj tričkách sú rovnaké farby, budeme to nosiť aj v opačnej kombinácii.
( Amélia, nie ja :-D )

Ešte som neskúšala vecičky priamo na nej, ale akonáhle jej ich oblečiem, doplním sem fotky aj ako vyzerajú oblečené.

Aká je vaša obľúbená značka detských vecičiek? :-) 

Krásny aj keď upršaný deň želám, 
Kristin.


4 komentáre:

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...