utorok 16. februára 2016

Podkladová báza pod make-up

alebo inak povedané PRIMER...


Nedávno som sa s týmto produktom stretla vo videu od jednej youtube-rky. 
Nechápala som, že prečo by mal fungovať práve prípravok učený pre mužov, tak som sa rozhodla ho vyskúšať. :-)

NIVEA after shave balm


Tento produkt, obsahuje glycerín a práve preto spraví na pleti lepkavejší povrch, na ktorý vám lepšie priľne všetko, čo na pleť nanesiete.
Je to jednoduché a účinné. 
Má vodovejšiu konzistenciu, netreba ho nanášať veľa a musím povedať, že ako primer je výborný. 

Jediné, čo mne nevyhovuje, je výrazná pánska vôňa, ktorá síce po nanesení ďalších vrstiev na tvár nie je cítiť, ale aj tak by som radšej prijala viac žensky voňajúcu alternatívu.
V drogérii sa dá kúpiť aj v inej variante, napríklad nie ORIGINAL ale SENSITIVE. Možno práve ten nevonia tak výrazne, no nevadí. Bohužiaľ nebolo možné, aby som si overila názov a vzala som prvý, ktorý som videla, lebo mi vypadol internet. :-D

V konečnom dosledku by tento balzam mal mať ešte lepší účinok, ako iné podklady pod make-up, mal by vydržať dlhšie a prípravky by mali posobiť prirodzenejšie a vaša pleť sviežejšie. 
A navyše je vhodný pre všetky typy pleti.
A jedno veľké PLUS, za ktoré tento prípravok oceňujem je to, že vám bude stačiť o polovicu menej make-upu a pleť bude pôsobiť tým pádom veľmi sviežo a nie ako keby máte na sebe omietku :-).

Ak sa rozhodnete vyskúšať, určite mi dajte vedieť, ako sa pozdáva vám. 

Krásny deň,
Kristin.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...